fundersam

nu blir jag fundersam här. det ska ju vara lika för båda, eller hur? hm, hur ska jag lösa det här på ett snyggt sätt nu då?




tänka sig att jag äntligen har bestämt mig nu, nu är det för fanimej dags att lägga av sarah. du ska inte sluta bry dig så klart men dra ner på det hela överbeskyddande och rädslorna och allt som gör mig så fjortis. det ska sarah göra NU! det har hon bestämt sig för.

jag funderar på att gå tillbaka, om jag ska gå tillbaka dit jag en gång var, vore det något bra? men så tänker jag lite mer, det var inte bra då. det var inte bra. det var värre. det var dåligt. nu är det bättre, nu är allting bra, bättre, bäst! jag ska backa mig, några steg bara, en liten aning. det ska jag göra. det måste jag göra. annars kommer jag föra mig själv närmare min mardröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback