grattis vännen!

igår fyllde den BÄSTASTE frida år! GRATTIS:D

image4


stort grattis:D idag ska jag till henne och fira fira fira! hih! super trevlans ska det minsann bli!
hoppas hon blir glad för allt bara




igår hyrde jag och pontus film:) Kopps och Romeo något.. en sån jet li film. spark spark du vet. det var extremt mys, även om någon sprang till datorn lite då och då;) haha. jag älskar dig allt<3 och dessutom kom lina in till stora staden igår för att köpa some stuffs. dum känner jag mig över att vi inte kunde stanna längre än 15:07, förlåt, känner mig frotfarande dum faktiskt:/ aja, hoppas hon och resten av LFK A vinner idag eftersom det är seriestart!

imorn är det seriestart för oss också, sarah får väl vänta och se om hon får spela något men jag är ju iaf där. så vi får se. kan ju inte hjälpa att jag trots allt suger på fotboll.





varför blev jag så sur nu?


Kommentarer
Postat av: Frida

Asså detta var inte snällt, sicken GRÄSLIG bild :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback