nackmassage

nej, nu förstår jag ingenting. jag som trodde att jag kände honom, jag som trodde jag kunde lite om hur han var iaf. men oj, vad fel man kan ha. eller hur? man blir lurad, och jag har ändå inte behövt att ta den stora smällen idag.




jag skulle kunna döda för att få en nackmassage, och för att få ett bra ämne som jag kan hålla tal om på svenskan. dessa två sakerna och sarahs liv hade iaf för en stund varit komplett! jag är sjukt trött så jag måste verkligen lägga mig snart. men så måst ejag få alarm på pontus mobil att fungera och låta tillräckligt högt. jag vill ju inte försova mig. nuså, ska sjuk majs börja kl halv 7 imorn bitti. komemr ju inte bli någon frukost för sarah inte men vi har ju inget att äta hemma heller. får köpa i skolan.

jag satt på bussen hem idag och kom på så jäklans mycket bra som man kunde skriva en blogg om, men sen försvann det lika snabbt som det kom. det var en såndär in på ena sidan och ut på andra ögonblick. dessutom hade vi två prov idag, matte (jag nathalie och pontus kom 10 min sent och gick först) och marknadskommunikation, kände hur jag kunde absolut ingenting typ. jag fick seriöst hjärnsläpp, menmen. det ska väl gå ändå. och idag började jag tänka på mitt val igen. ojoj, det var dumt gjort. jag vet verkligen inte om jag gjort rätt eller itne. jag skulle ha valt som marcus, några dagar före. det hade varit bättre på något sätt. äsch, jag vet inte jag. men ändå. trött på min tankar blir jag allt.

och idag när jag gick från bussen fick jag ta av mig ena skon, inte bara att den klämde lite, utan jag ahde så hemskans ont i ljumsken, och jag ahr det när jag går. när jag sprang till alla bussarna idag gjorde det också ont. jag vet itne, jag kände lite i matchen igår men det var ju inte så jag ville gå av. tog ju chansen att spela när den kom liksom. btw, linas kommentar "vi hade ju många chanser, det hade ju dem med. och de vann med 4-1 tillslut" finns i LT för alla att läsa. tihi. det var kul, kanske inte för utomstående, avd vet jag. men sarah skrattade gott och så hade även linas klasskamrater gjort



appropå klasskamrater så började jag och elina snacka om att ha en klassfest innan kickoffen, elelr iaf innan allt är slut liksom. och appropå fest är det valborg snart, frida ringde och diskuterade lite med mig. nathalie sa ju i skolan med att ska man till madison får man allt boka. jag vet itne vart de bär av, madison eller mellbystrand? vilket som är ju fett nice faktiskt. bara något.


nej nu får man väl ta och sova snart, känner att jag itne skrivit något vettigt som helst idag. men men. så får det ibland vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback