såld på

för jag är HELT såld på

- skräckisar, man ska kunna känna hur hjärtat slår och hur jävla livrädd man är
- h&m, för de har så jäklans bra och snygga saker till megabra priser
- min systers lägenhet, för den ligger värsta sött och är värsta fina
- min iPod, jag vet jag klagar på den men utan den vore jag som en levande död
- pontus, för han är ju helt och hållet underbar
- chokladglass, för det är den godaste glassen av alla, face it
- belgisk choklad, sjöfrukterna är to die for om man hittar rätt
- lina, hon är en av mina bästa vänner och vi har varit i kroatien och ska till italien
- frida, för hon är en av mina bästa vänner och kickar ass med sin tomtes muskler
- julia, för hon är en av mina bästa vänner och är hur söt och genomsnäll som helst
- antonia, för hon är en av mina närmsta vänner och saknar henne helt sjukt
- michelle, för hon är en av mina närmsta vänner och saknar henne helt sjukt
- elina, för jag kommer sakna henne när vi inte går i samma klass för hon är störtskön
- nathalie, för vi är ju LA:arna och hon är ju grym
- sofia, för det finns verkligen ingen som sofia, hela hon är ett äventyr man måste uppleva
- mediaprogrammet, för jag har haft helt otroligt kul detta året jag snart har gått ut fastän jag inte vill välja till 2an och 3an
- sturegymnasiet, för det finns ju så otroligt mycket olika människor
- fotboll, för det ÄR kul, det är skit att jag är så kass bara
- body lotion, det är något man bara inte kan leva utan
- tandkräm med olika färger, för jag tycker bara att det känns som om den är bättre än vanlig vit
- listerine, för det svider som bövlen i munnen och jag tror det är för att det hjälper
- havrefras med mjölk och äppelmos, för äppelmos kan man få sug efter men vill ha till annat än gröt
- min digitalkamera, för den är typ bäst (förutom när blixten bråkar)
- Pringles delight orginal, för den är helt olagligt god och DESSUTOM 30% mindre fett
- min mobiltelefon, okej själva z520 är ju inte min favis men mobilen att kunna nås överallt var underbart
- att festa, för det är fett kul och träffar lite nytt folk
- en hel massa saker som jag inte kommer på just nu ^^





helgen:

jag har varit med pontus, pontus, pontus, pontus, pontus och åter pontus:) träffade även klaus och dodo. det var en väldans trevlig helg med oboykladdkaka (SOM VAR HELT HIMMELSK) kubb (SOM JAG ÄR BÄST PÅ FÖR JAG FÅR NER KUNGEN OCH INTE PONTUS)  grillning (FÖRSTA FÖR I ÅR) och kal online:) älskar dig pontus!
dessutom träffade jag änglarna lina och frida i fredags:D vi bakade och kastade sten på varandra i solen. extremt kul att träffa dem, älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback