valet

nu har sarah gjort sitt val
inte förrän nu känns allting verkligen... bra. det känns bra
om jag har gjort rätt eller fel vet jag inte men det känns faktiskt bra, så då tar jag det som att det känns rätt.

alltså blev det multimedia för sarah


En inriktning för Dig som är kreativ och intresserad av att skapa material för i huvudsak skärmbaserad information, reklam eller nöje. Du får bl.a lära Dig multimediaprogrammering, bildbehandling och gränssnittsdesign. Allt som produceras går naturligtvis att publicera på Internet och Du får också lära Dig att skapa interaktiva och dynamiska webbsidor. Vi tittar närmre på hur man framställer tredimensionella modeller, animationer och virtuella miljöer. I utbildningen ingår även digital ljud och videoredigering.

- och det är anledningen till att jag valde det också.
INTE alls pga pontus, och de som tror det får väl tro det men jag blir fett irriterad och sur på dem, för detta är ett val som jag endast gjort utifrån mig själv och inte låtit någon styra det, vare sig kompisar eller pojkvän. så den punkten är klar.



snart är det påsk! skärtorsdag idag ju!

skärtorsdag: familjemiddag, eftersom hannah för en gångs skull kommer hem. när sågs vi sist liksom?!
långfredag: släktlunch eller middag eller påskis iaf. kanske pontus på kvällen:)
påskafton: nog med pontus och hans familj på dagen och sen på kvällen dras det till julia^^
påskdagen: ekebo på kvällen, kul de berättar saker för en;) hihi.
annandag påsk: kanske blir det bio? kanske blir det match? eller så är jag bara med min pontus:)



sarah ska nu leta upp något till dagens uppdrag
hon ska nämligen stå för efterrätten och hon känner för att göra något riiiiktigt smaskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback