hej då sommar, hejsan skolan

då vart skolan igång igen. det känns bara så... overkligt på något sätt. jag kan inte förklara det. och då kanske man borde sammanfatta sommaren?


jag slutade, vi badade och jag var med pontus. kollade lite på niorna och sa hejdå till frida och julia. sen hejdå till sverige och jag och lina drog till italien och hade en underbar tid med underbart väder och underbara människor och fantastisk mat. hem till regniga sverige och var med älsklingen i en vecka, ett uppehåll för att träffa och fika med syster yster. sen var det rix i båstad, cykelturer, fest i halmstad, dricka hos elina och sova hos pontus och fram och tillbaka. förkyld under tre veckor och träffat filip och laumann. rix i halmstad och en träning och mer förkyld och födelsedag i kristiansstad. sen pontus och lina, elina, way out west och stranden någon gång. lite pontus och lite fest och lite twister och kareoke. lite match, lite mål. ett litet underbart lov. jag har träffat underbara människor jag aldrig träffat förr. jag har träffat de fantastiska människor jag redan känt. jag har shoppat som en galning känns det som, fastän jag knappt haft pengar. och buss hit och buss dit. och ja. jag har verkligen haft en helt underbar sommar! det är helt galet va kul jag har haft. jag har varit en hel del ledsen men det hör till antar jag. och nu är det skolan igen. och ångesten kommer tillbaka.

men nu är det slut och jag tackar alla som har gjort min sommar så bra som den varit. trots vädret varit bajs var den underbar, en sommar jag aldrig kommer att glömma <3

image21image22image23image24
ja, vissa bilder är inte direkt sommaren men min kamera har varit trasig från dag ett till idag



ikväll var det supermys. lina frida julia kom hit och jag hade fixat mat och städat och dukat och handlat och sånt. så vi åt middag och frida hade kladdkaka, julia muffins med sig. jag fick min födelsedagspresent. blev superglad för alltihopa!:) ni är bäst tjejer. och vi spelade alfapet, kvitt eller dubbelt och var allmänt smarta och duktiga. mest blev det snack om både det ena och det andra. helt underbart mys var det, tack för kvällen chics <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback