lonliest city of all

nu sitter jag här och bara känner hur jag kommer ha sån träääningsverk imorgon. uh. och som alltid kommer jag väl klaga rumpan av mig så alla kommer bli galna av att jag inte håller käften. men iaf. sån är jag, har jag träningsverk så ska alla få veta hur synd det är om mig :P


now waking up is hard to do, sleeping is impossible to, everything is reminding me of you

sitter och laddar ner en satans massa musik till frida. det är ju mycket men inte speciellt jobbigt. och dessutom får jag lite uppdatering i mitt itunes, lite ny musik som kan fräscha upp. problemet är ju att nu kommer jag aldrig få plats med allt på min mp3, that sucks. ge mig en iPod video med 30 eller 80 gb minne, då blir det en lycklig sarah! då behöver jag inte ens välja, utan kan ha alla mina låtar på min mp3, åh, om man hade lite extra cash ibland.

var dessutom i stan med frida idag, oh va jag hittade saker jag ville ha hela tiden. jackan på h&m är ju to die for ännu mer nu när den faktiskt är provad och klar. och den dära skjortan och den dära vita tröjan, allt h&m men ändå har jag inte pengar för det. OM det är dags att jag ska skaffa mig ett jobb nu. lite extra pengar, det är behövligt ska jag lova. men måste hitta ett utifrån att jag faktiskt har skola och annat med. jag vet inte vilket jobb som riktigt vore perfekt men något iaf. där man tjänar massa massa pengar. TACK FRIDA FÖR EN SUPER TUR PÅ STAN!<3
sen kom pontus han och vi träffade honom och turken lite snabbt, mest för matpengar antae jag;):P men blev glad ändå. riktigt glad <3


image25

okej, nu kanske du kommer hata mig men du är så fin min älskling, och du har världens vackraste leende <
3

Kommentarer
Postat av: Frida

haha sicket foto ;D han KOMMER hata dej ^^
tack sj för halmstad :D <3 hoppas inte musiken tar alltför lång tid, bara dissa den om du inte har tid (A)
kicka ass på matchen som ni just nu håller på att spela... ett mål till kanske? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback