strand, sol, sviken

igår gjorde jag inget riktigt vettigt förrän kl 16, då drog jag till lilla lina. oj va de var längesen jag träffade henne. riktigt mysigt var det, hon är då allt min vän:)<3
20:36 tog jag 324 till halmstad, såklart var den två, tre minuter för sen så jag missade 30an och fick vänta en halvtimme. ringde ponte ponken så fick han hålla mig sällskap via telefon tills hans teleofn dog:)<3
sen kl 22 var jag äntligen framme hos elina, de hade varit och hämtat lite så mötte henne, yasse, hennes bror tony och tonys kompis micke på vägen hem till elina. oj va elina var glad minsann;) det var en trevlig kväll med många djupa samtalsämnen må jag säga, inte för att jag själv var social eller glad, blev så trött efter ett glas vin så då blev det nudlar och vatten för mig. men en ytterst trevlig kväll när jag och elina somna i varsin soffa:)<3
idag var vi sega som fan på morgonen och såg värsta fjoll filmen innan vi vid halv 2 bestämde oss för att sticka till stranden, det blev den västra och där var precis lagom mycket folk, nästan inget alls. helnice. försökte ringa pontus men mobilen var inte på, eller laddad? aja, vi solade oss bruna innan vi satt lite i picassoparken. jag med en glass och hon med vatten, sen hem. sån trevlig dag:)<3
så hem, tog macka så jag skulle orka en träning och sen byta om och cykla. gud va längesen det var jag träna, hade nästan glömt bort allt folket men de var kul att träffa alla och röra på fläsket lite. men hade så sjukt jävla ont i magen hela träningen (fortfarande dessutom) så kunde ändå inte göra mitt bästa alls någonstans. nåja, det var skönt att träna och träffa en hel del människor jag inte träffar annars:)<3







nu har jag gett upp dig. jag försöker som fan för att alla jag tycker om ska känna att jag bryr mig om dem, att de känner att jag vill träffa dem och umgås och allt. jag försöker vara alla till lags så gott de går. men det går bara inte med dig eller hur? nu är det inte jag som dissar dig längre, ombytta roller vännen.
och egentligen borde jag säga det till dig, rakt i ansiktet, att jag är besviken, jag gav dig en chans att höra av dig men du sket totalt i det. varför ska jag så hålla på att höra av mig till dig då? jag bryr mig så himla mycket om dig, jag vet inte vad jag ska göra. jag försöker och försöker, men det duger inte, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Frida

STRANDEN?! ojoj, elina är min nya hjälte ffs ;)
du borde nog säga det rakt ut ist, dina bloggar är inte det lättaste att tolka alltid :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback