stronger

that that dont kill me, can only make me stronger
i need you to hurry up now, cause i cant wait much longer
i know i got to be right now, cause i cant get much wronger
man i have been waitng all night nw, this how i have been waiting on you

i need you right now



jag är så satans in i röven trött så det är helt gaaalet (ursäkta mitt språk) och höll på att somna på bussen, fastän den verkligen går direkt och det inte är lönt. jobbigt var dte faktiskt. nåja. det har varit på något sätt ansträngt idag. jag vet inte vad, känns bara så. det har varit bra men ändå som jag ansträngt mig verkligen för att ha det bra med. aja, allting är ute och allting är i alla fall sagt. du vet allt för jag sa allting, hur jag kände. kom inte och säg jag aldrig lyssnar på dig. för det gör jag verkligen. hoppas du får det så kul ikväll älskling <3

och ska iväg och träffa alla chics ikväll:) ska bli så himlans trevligt att få träffa julia. bara längtar tills den dagen jag ska få se hur hon bor i sin stuga med frida. det ska bli spännande. men denna helgen lär det ju inte bli. ikväll är vi i LA och imorn har jag match halva dan, en match i ullared. och guess what? hela min lördag kommer vara förstörd för jag kommer ju inte få spela något. varför skulle jag? suck. och sen lördag kväll blir det väl antingen elina, eller filip eller kanske pontus, vad vet jag. söndag, BLÄ FÖR BILBINGO! satans, jag och maggan är ju snart telefonkompisar så ofta som hon ringer mig. blir galen, flytta hit och flytta dit. men efter denna gången är jag i alla fall klar. sen är det back to school. wiho


how am i gonna keep myself away from me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback