unholy way

but who are you dying for?


sitter här nu. vid datoren och gör verkligen inte ett piss. ponte ponken ligger och halvsover men själv har jag inte kunnat somna om sen kl 11 så satte mig vid datorn lite^^ ganska trött men när jag tänker på det har jag sovit ganska mycket. sov egenom hela pontus och ians hero hunt på tibia:P hihi. men sov inte alls mkt igår så jag antar de beror på det. och vad som händer idag? tjao, vad vet jag. jag är hos pontus och får väl se hur länge jag stannar. börjar 8.10 imorn, uh. mediekunskap, uuuh.


hur svårt kan det vara att make up my mind? jag kan inte bestämma mig, jag kan inte välja. vad vill jag gå? vad vill jag lära mig? vad vill jag läsa? jag tror att hela grejen till att jag är så osäker är inte undervisningen och utbildningen, det är folket. jag är en sån person att jag inte vill vara ensam bara. jag tycker inte om det. minst av allt i skolan.

Kommentarer
Postat av: Frida

välj efter utbildning, inte efter folk bara :) s
se vad som hände mej när jag gjorde det :O det blev piss kan jag berätta ;)
du kommer aldrig bli ensam, även om det är bra att vara det ibland.
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback