var det en inbillning?

soon you'll notice, you are losing the one you love


och det enda jag vet just nu är att jag inte vet någonting. jag tror inte att jag kommer klara så mycket mer. jag vet inte vad det är jag inte kommer klara mer av. men det här bara. att må såhär. jag vet inte hur jag orkar som det är och jag vet inte om jag kommer fortsätta orka. jag vet inte vad det är som gör att jag mår såhär, jag vet inte ens hus jag mår. jag kan inte beskriva min känsla just nu med ord. jag är inte ledsen, inte heller arg. jag är inte glad, inte heller irriterad. men min mage. det känns konstigt i magen. är det en magkänsla jag har? eller är det bara träningsverk sen hur min mage mådde igår kväll? jag vet inte vad jag vill med någon eller något, minst vad jag vill med skolan och utbildning. jag vet knappt vad jag känner för att lyssna på för musik just nu. jag vet inte hur jag mår och om jag orkar alls. jag gör typ inte det. jag orkar inte helt enkelt. jag orkar inte


jag tror jag måste lämna allt, bakom mig igen. och jag tror vi måste starta om på nytt.

skolan idag. tre lektion, ett test och två läxor. och jag orkar inte ta mig i kragen och göra dem. jag är helt enkelt inte på humör. jag är inte på humör för något alls whatsoever. jag vet inte. jag borde gå ut och gå. det är det jag gör när jag känner såhär. men jag måste veta om imorn. och jag blir så trött. jag tar allt som en diss nu för tiden. jag fattar det inte och jag orkar det inte. jag blir bara ledsen och ser allt som dissar. fan alltså. jag orkar inte vara jag bara.


och jag ser upp, ser skyn bli röd, bli blå
jag hörde nån ropa ditt namn, eller var det inbillning?
och jag undrar vad du tycker om mig nu,
har du förändrats?
jag dricker ur vad som helst nu.
och alla har något att bekänna
alla vill att jag ska lyssna
men är är inget heligt mer, inte som när jag försökte få dig att le


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: Frida

sarah, du kommer ju aldrig orka om du inte funderar. så länge du skjuter upp det, blir det bara värre. jag vet faktiskt inte alls hur du känner, det vet ju bara du. men jag vet att du kommer komma på vad det är och att du kommer orka, för du har alltid varit en av dom starkaste jag känner. det vet jag<3

2007-08-20 @ 18:50:53
URL: http://fridajosefsson.bildagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback