Annandag Jul

Och imorgon bär det av till Stockholm! Jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag inte var lite nervös. Det är jag. Men det går nog bra. Har dock inte blivit klar med packningen. Är sex par jeans mycket eller lite på 10 dagar? Har ju även då med mig kjol och strumpbyxor och dylikt. Nåja, min packning är väl i och för sig inte världens mest intressantaste att disskutera.

Idag har jag sett Bee Movie, Ryktet går och tekniskt sett Psycho. Igår såg jag Saw 4 också, och På andra sidan häcken. Ikväll ska jag till Lina efter en smaskens måltid. Men innan dess måste jag packa klart, så varför sitter jag här?

Just nu känner jag mig glad. Och jag vet att det beror på två saker. Min mamma och ett sms. Det var verkligen en lättnad som jag inte tänkt på. Jag förväntar mig det värsta, sen om det värsta också inträffar så blir jag i och för sig lika ledsen även om det är vad jag förväntat mig. Nåja, i alla fall så hände det inte så som jag hade förväntat mig och jag blev så oerhört glad.

image52
o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback