Det jag har gjort

Jag berättar ingenting, eftersom ingenting är bestämt. Om jag då inte berättar så blir det inget knas om det inte blir.
Jag kan bara inte bestämma mig om hur jag känner. Tiden går sakta, det är ett fatum, det är en sanning. Min tid flyger inte förbi, min tid är inte som jag är van vid. Allting tar lång tid. Allting går sakta. Hur mår jag?

Jag har inte pratat med er på senaste. Jag tror inte jag kanske ska det heller, inte just nu. Inte än. Jag vill att ni ska få det ni vill ha. Vill ni ha space så ska jag ge er det.


In this farewell, there is no blood, there is no alibi.
Cause i have drawn regret, from the truth, of a thousand lies.
So let mercy come, and wash away
What i have done, i will face myself to cross out what i have become
Erase myself, and let go of what i have done.
Put to rest, what you thought of me.
While i clean this slate, with the hands of uncertainty
So let mercy come and wash away

What i have done
I will face myself, to cross out what i have become
Erase myself,
and let go of what i have done

For what i have done i start again
And whatever pain may come, today this ends

i'm forgiving what i have done

Kommentarer
Postat av: alle ek

Haha jag kan säga som så att "Rattatta" grejen är väldigt bra! Enligt mig!;) Och jo, jag har för mig att det stod något ungefärligt som 15000... får se hur det går med det alltså=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback