Lussevaka

Så var det lussevaka igår då.
Hemma från skolan halv 6, det blev mat och klädbyte (kom dock aldrig fram till något) och packning innan jag drog till Lina, var där vid sjutiden i joggingbyxor och högklackat och fick sköta dörröppningen i den utstyrslen. Tack och lov var det bara Fanny, Frida och Julia som kom då. Sen medans i got dressed fick värdinnan sköta det själv. Det var en otroligt rolig förfest verkligen! Dansa, sång, skratt och lurendrejerier. Japp, jag är då allt för lättlurad, pinsamt värre.
Efter en lång och omständig bilresa kom tillslut vi fram till madison. Jag hade riktigt kul i en, sisådär två timmar. Sen orkade jag inte på något sätt. Det blev för mycket folk och man fick helt enkelt inte plats utan att bli nerstampad eller omkullknuffad. Men på det hela var kvällen okej, trevligt att fira med chicsen lite!
Nu är det multimedia och det enda jag kan tänka på är att sova.


Varför gör du allt så svårt? Varför är du så svår?
Ska jag försöka och försöka lite till?


Nu somnade jag på multimedia lektionen också. HEJA MIG!

Kommentarer
Postat av: Poontus : ))

jag älskar dig :)

2007-12-13 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback