Spärrarna

april, tidigare i år
jag gillar träna, det är som om huvudet rensas. jag tänker inte, jag bara är, jag försöker, och jag gör det. mitt huvud har inte alls samma tankar som när jag är utanför planen. det är likadant med kören. det bara rensar huvudet. och det är så skönt! vilket humör jag än är på när jag kommer dit så är jag på bra humör när jag går därifrån. det är underbart. och helt ärligt, hur hade jag varit om jag inte hade fått dessa rensningar med jämna mellanrum?


Jag vet hur jag blir, jag blir som jag varit de senaste veckorna. Och så som jag är just nu. Allmänt sur, ledsen, deprimerad, nere, mår dåligt, ont i magen och med klump i halsen. Jag tänker för mycket och jag gör alla felen man ska undvika. Jag klarar inte av att hålla på spärrarna bara, men det ska komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback