Up up and away

Packningen står nu klar, fastän det är några timmar kvar tills vi ska åka. Tror jag ska slå mig ner med en film sålänge. Såg en sak som gjorde mig upprörd men jag måste lugna ner mig. Jag får ju inte ta upp det idag, det går inte. Men jag vet inte hur länge jag ska kunna hålla mig heller. Vadå älskande? Då är allt bara en lögn ju. Skit samma om det är skämt eller inte, jag tar lika illa upp.

Igår träffa jag Lina och det var megans mys. För en gångs skull vräkte jag inte i mig en massa onyttigheter och det var riktigt skönt faktiskt. Hoppas på lite detox nu när jag kommer till Stockholm. Hehe. Vi får väl se hur det blir. Ja, jag är lite nervös men det får ju gå ändå. Usch, tycker inte om mig själv just nu så det är bäst jag går.


Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback