kristiansstad - shoppingen

okej, shoppingen här ska man verkligne inte klaga på. muy bien. var det någon affär jag saknade? nej det tror jag då inte. och h&m ska man definetivt inte klaga på. fastän jag inte hittade PRECIS vad jag letade efter hittade jag ändå det jag skulle hitta fast i annan form så att säga. fan va otroligt mycket tröttare man blir av att gå på stan själv jämfört med att gå på stan med kompisar. man är mkt duktigare när man går själv och allting går så sjukt mycket snabbare. hade ex lina frida julia varit med mig eller anne och mille så hade ju vi vart körda om man kommit in vid 12 som jag gjorde. sen var jag ju hemma fyra igen. och då hade jag tagit turen vida ÖoB och ICA kvantum.
fast mat hade jag inte en blekaste tanke på. toffifee, present till mamma och present till pontus var allt sarah kom hem med från sin shopping tur. ont i fötterna har jag med. och fett trött i ögonen. är man sissy eller vad? brukar orka så mycket mer.

men kristiansstad shopping får MVG, duger gott och väl för mig som inte bor här vanligt vis



21:41

"jag är nog inte borta så länge det orkar inte jag"
så sa hannah innan hon gick. inte så länge tänkte jag automatiskt som en 30 min kanske. men 1 tim och 40 min? är inte det rätt mkt? och hon har fortfarande inte kommit tillbaka. vilket innebär att det kan ta 1 tim och 40 min ytterligare innan hon kommer och jag får se slutet på snakes on a plane. snart ger jag upp och kollar själv. börjar fan bli trött. och fett glass sugen är jag med. men vågar inte gå till köket. kände mig så jävla dum mot en tjej innan. inte uppenbart, bara såntdära trevligt man ska göra men som jag inte hade en tanke på utan bara gick vidare liksom. usch, jag skäms.

och så har jag hur tråkigt som helst. vad ska jag göra? visst, snackar ju med pontus på msn, och bara dte är mer än nog men ändå. jag börjar bli lagom irriterad på min syster. jajjamensan. usch.

Kommentarer
Postat av: Pontus <3 Sarah

Haha, vad gjorde du mot tjejen?:(... o nu e din syster hemma ju:) hoppas filmen är bra^^ älskar dig otroligt mycket

2007-02-19 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback