kristiansstad

här sitter jag nu i kristiansstad i syrrans studentlägenhet. har sett hela greys anatomy säsong tre och gråtit x antal gånger till det och x antal liter. har sovit till kl 11, jag kommer seriöst inte ihåg när jag gjorde det senast. det är otroligt. jag har verkligen inte sovit på senaste. imorn kan jag nästan sova hur länge jag vill. men jag ska till stan och shoppa. yeay. sarah har två mission. en till mamma och en till pontus. hittar jag inte till dem får jag ABSOLUT UNDER INGA OMSTÄNDIGHETER köpa något till mig själv. okej? kom ihåg det nu till imorn.

vi har sett två skräckisar med, stay alive och house of något... kommer inte riktigt ihåg. men sissy som jag är tycker jag att båda var sjukt läskiga. fast i den ena var det way to much splatter splatter och i den andra way to lite. jag satt med hjärtat i halsgropen hela tiden iaf.
vi såg även melodifestivalen. där sebastian (vilket jag tyckte var JÄTTErätt) och måns tror jag om jag minns rätt? min syster röstade på nanne kom jag ihåg, och ärligt, jag trodde verkigen hon skulle gå vidare men andra chansen, that aint totally bad either!


if i lay here
if i just lay here
would you lay with me and just forget the world?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback