shake you

kan jag gå med dig hem från bussen?
kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen? på fredag kanske jag kan få biljetter till dansen, so i can shake you, oh.
säg till din far, get of my back
säg vad vi sa om att paint it black, rocknroll dör aldrig nej. kom tätt intill det är okej. so i can shake you, oh.

får jag veta vad du tänker på?
skulle du råna en bank för oss två
om det är så låt mig veta. och om det är nej så går jag.
jag ska inte tvinga dig. oh

lördag lördag lördag! jag är så jävla fett på lördag! fy fan va jag längtar. fastän jag inte vet vad jag ska ha på mig eller vad. urgh, ja, you know fjortis problemos. haha. iaf. glasögon var det. antingen ska jag ha äkta jävla fula eller så ska jag ha mina solglasögon jag fick i julklapp, japp. jag fick dem i julklapp! vi var ju på lanzarote så då låter dte inte helt konstigt eller hur?

fredag, imorn ska jag vara med frida lina julia tror jag nog. vi ska typ jag vet inte, jag och frida sa tillslut att nu ska fan vi inte bestämma utan lina och julia får göra något med. vi är en blandning mellan trötta och nyfikna på hur det här ska gå. jag borde ju träffa lina ikväll så jag kan ju ge henne en hint kanske? hehe. inte för jag vet om den skulle uppfattas rätt men ändå.

pontus har låst ute sig, hih, lite kul men också synd om honom. det är ju faktiskt kallt nu. och vad jag hört har nästan alla hans kompisar flyttat ifrån gt. fast jag tvivlar ju inte på att han kommer klara sig. men kanske dags att fixa en nyckel nu? nu borde han ju ändå få tummen ur röven och fixa det. för lägenheten kan ju inte stå olåst bara för att lille pontus inte har nyckel. eller?

ikväll är det träning om typ 35 min. jag har egentligen lite bråttom men blir trött på min pappa som inte kommit hem än. ska ju ALLTID komma i sista sekunden. trött blir jag på det. japp, mycket trött. sen efter styrkan och löpningen så är det dags för årsmöte. tadata. jag var ju inte på förra så jag vet inte alls vad det är, men hoppas lina och lisa ska med iaf. jag är nästan träningssugen!

om idag inte var en ändlös landsväg, och i natt en vild och krokig stig. om i morgon inte kändes så oändlig då är ensamhet ett ord som inte finns. men bara om min älskade väntar. om jag hör dennes hjärta sakta slå. bara om han låg här tätt intill mig. kan jag bli den jag var igår. det finns skönhet i floden silversånger, det finns skönhet i grynings solens sken. men då ser jag i min älskades öga. en skönhet större än allting som jag vet. och bara om min älskade väntar, om jag hör dennes hjärta sakta slå. bara om han låg här tätt intill mig, kan jag bli, den jag var, igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback