skitig

fan va skitig jag blev idag. på 200m-loppen. ramla rakt ner, pladask i gyttjan. hett sarah! som ann sa "gyttja ska ju vara bra för hyn" jag önskar jag önskar. trött är jag med. min fot var för fan grön när jag kom hem. vem var det som spetsade mig på strand? seriöst liksom? haha.

så sitter jag och titttar på de jävla engelska papprena om vietnam kriget och jag måste verkligen ta tag i det. klart på torsdag. HAH, in my dreams. iofs kan jag ju kanske jobba imorn om pontus inte kan. fy va tråkigt, menmen, klart han ska fira sin syster menar jag.

jag är så sjukt trött på mitt msn med. jag vet inte om det är för att jag alltid har status visa som offline som de ska hålla på och vara dumt mot mig elelr om det bara håller på att gå utför för min dator. BACKUP NUU! snart iaf. för tillfället pallar jag inte. men sarah ska fixa biffen. tänker inte låta bilder gå till spillo.

- PIZZA?! AERGH håll käften
- mmumma, pizza
- håll käften idin lilla jävel, vet du hur mkt jag vill ha pizza?
(klasskamrater som tjuvlyssnar på mitt samtal:)
- ska pontus äta pizza utan dig? hehehe
- öh, det är inte pontus jag pratar med
(klasskamrater sitter med munnar som fågelholkar, jag skrattar)
- det är min kompis frida faktiskt!

så jäkla knäckta allihop, de tog förgivet det var pontus jag prata med verkligen. de var så jääävla säkra:P jag skrattade gott. glad jag blev när frida ringde faktiskt. efter skolan skulle jag ju till henne innan träningen med. stolt är jag som verkligen lyckades få plats med min LFK bag som är.. ja, ni som sett den vet hur stor den är. DEN fick jag in i mitt skåp. stolt är jag! nathalie fnissa åt mig och när vi sluta och jag tog ut den kom andre, david, victor och bara "öh, hade du den i ditt skåp?!" man är ju grym menar jag :D haha. vissa saker kan jag allt;)

spanska provet däremot är inte en av dessa saker. fy pyttsan i helvete va dåligt det gick. fan, jag kunde ingenting. och vi hade inte Eva utan Jorge eller vad han heter. jättesnäll och han gick runt och hjälpte oss och så. så skullehan väl ge mig hintar om de jag gjort fel på, men blonda jävla jag fattar ju inte så han sa en del saker rakt ut. fan va korkad man känner sig då liksom. hah, fan va dålig jag var. pinsamt. vill inte ha tillbaka det. nepp, i wont.

PONTUS, bli frisk nu! saknar dig


these streets have too many names for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback