strand

idag var träningen 13-15 och inte 10-12. smart jag känner mig. jajjamensan

igår var det strand. det var trevligt trevligt, fastän att vi inte visste de höll på till 2 så drog hem vid ett. menmen. that's life. det var ju kul i slutet med. shit va sur jag var ett tag, en tjej som armbåga mig rakt i huvudet, och hon är medveten om det, eller var iaf. ville slå till henne. men hitta inte henne sen igen. sarah på ett dansgolv och så får sarah en smäll och man låtsas som ingen ting = ingen trevlig sarah. pontus, you have no idea hur arg jag kan bli. ohh.

massa folk. en hel del som var riktigt kul att träffa (HAN RÖRDE MIG NYKTER, han måste varit sjuk eller något) och så var det en del jag trodde skulle vara kul att träffa men som jag bara ville slå till. fan va jag hatar honom, ursäkta språket men, jävla idiot. tror verkligen han kan göra va fan han vill?! give it up, du är fett mycket mindre än mig så sluta med det. laumann kunde knappt stå på bena och han hade kallade MIG full. HAH, jag blev iaf inte utslängd. men iofs så ´puttade lina inte mig heller.

idag är det träning och löpning och pump då. sen ska jag vara med söta lille pontus. underbara människan.

jag vill inte ha lösenordsskyddad blogg, men jag vill att EN person ska sluta läsa. kan man blocka en ip-adress?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback