ekebo?!

tanken var jag skulle sätta mig och ladda över bilder till min o så fagra bilddagbok. men nu är saken den att sarah har tränat, sarah är spagetti i armar och ben så hon gör nog bäst i att sitta där hon sitter. alltså vid fel data utan några bilder på.

så jag känner att imorgon kommer sarah vakna "nemen heeeeeej träningsverk, va jag saknat dig", så kommer hon vakna imorgon, iöver morgon, och på tisdag, och även onsdag för då kommer hon ha fått ny sen träningen på tisdag kväll. så livet för sarah pontén framöver i några månader kommer alltså bestå av, tadam, träningsverk! ja, vilket liv framför!


i know you'd like to think your shit dont stank but lean a little bit closer see that roses really smell like poo poo poo yeah roses really smell like poo poo poo

såklart, den enda låten jag tjatade om hela kvällen att jag ville sjunga DEN ska hacka. jävla apa. det är inte rättvist, inte någonstans. suck. okej, jag fick ta these words istället och jag kunde den med ju fast jag VILLE VILLE VILLE ju ha outkast. bollelibollocks. men igår var superkul. elina, nathalie & jag, sjöng oss hesa hemma hos elina. skitsött bodde dem. fast inte fick jag träffa någon katt, så det är ju en besvikelse i must say. men men

ekebo ikväll, jag har varit på bättre humör, inte alls partysugen längre. träningen tog knäcken på mig. hah. heja, dagens ungdom som ska klara så himla mycket menar jag. haha, in my face. decimeter snö ute, har det varit hela dagen och har jag ens varit ute och känt på den? nej, inte mer än med skosulorna. dåååligt vinter&snö samvete har jag.


solong and thanks for all the fish!

Kommentarer
Postat av: Pontus <3 Sarah

Hoppas du hare kul på ekeboow utan mig;) älskar dig

2007-01-20 @ 22:57:36
Postat av: Nathalie

haha dina blogg är klockren :D

2007-01-23 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback