finaste jag vet

du är det finaste jag vet

jag vet inte vad jag gjort. säg mig. vad har jag sagt? jag har kollat vad jag skrivit till folk på gb och jag har kollat flera meddelande historik på msn till och med. men jag hittar inget. jag fattar inte, jag har gjort något, så du har blivit sårad. och du säger vad jag gjort men jag hittar det inte. inte i minnet, inte på datorn. VAR har jag gjort det jag gjort? jag vill itne du ska vara sårad, jag vill inte du ska vara besviken på mig. jag vill du ska se mig. inte som idag. jag fanns inte för dig. jag förtjänar det kanske, men en enda blick? fast jag fick kanske en blick, fast den kändes som om den gick rakt egenom mig. tom blicken ignorerade mig. se mig. jag vill du ska prata med mig.


och världen förtjänar inte dig
för du är det finaste jag vet, när allt annat här är falsk och fel.
och jag gå bara ner mig. för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet.
det kan ta slut imorgon eller hålla på för alltid, ibland är det så. så säg som det är, för den här gången krävs det mer innan du öppnar armarna, förlora dig och känslorna, faller fritt på midnattsgatorna, vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda? men allt det här vänder sig, in i mig



jag vill bara du ska se mig, prata med mig.
hoppas morgondagen blir en bättre dag, annars hoppas jag kareoke muntrar upp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback