gorecki

skulle publicerats igår kväll:

nu har skolan startat. hur känner vi för det? tjae, inte jättekul. men visst, jag träffa ju elina, sofia, nathalie, frida, marcus, andré, snövit, david och alla jag inte träffat på lovet. så ett litet plus i kanten är det väl. plus att jag & nathalie äger på porträtt fotografering!


det är mitt eget fel, vad som än hände med mitt hjärta. för jag har alltid vetat att du inte skulle stanna. jag blir hellre ensam, än lycklig med någon

det var rätt chill igår. typ betygssamtal på mediekunskapen, företagsekonomin avr bara att jobba på. och det går faktiskt framåt för oss. då kom vi på att fika på onsdag var ett måste (alltså idag). sen lite engelska som var lugnt och så och sist på spanska. hatar det är sist. man är ju så jävla slut verkligen. pallar inte spanska sist på dagen. sen blev jag hel paff när pontus var vid skåpen. glad men paff. så drog till stan, jag köpte sjal, boka klipptid (imorn's the day) och kolla efter konservöppnare som dock var slut. prutt. sen skulle ju han visa något. anne ringde & mobilens skärm helt utflippad! pappa pratat in och skulle ringa. fan va dum man är ibland. jag trodde mobilen cpa sig och koppla över till MIN röstbrevlåda när jag ringde honom. så tänkte bara "va fan är felet?!" prova med pontus mobil och samma sak hände. så kommer ju mr wiseass " det kanske är hans röstbrevlåda?" fan va blond man är i vissa situationer.

sprid ut bensinen över solnedgången, riv ner staden. häll ut havet ända bort till horisonten, tysta ner musiken. han kommer aldrig hit igen


déja vú ,
stavningen är jag inte på det klara med, såg vi. det var min julklapp med, bio. supersött ju. han är så söt^^ sen idag var det tröttsamt på morgonen men fotot var inte helt förgäves! jag och nathalies bilder ägde ju allt. och vi kom på värsta laholmskvällen vi ska ha, så fort det blir bättre väder. iaf glass väder;) och så måste ju saw tre ha kommit! eller vi måste i alla fall fått tag i den på något sätt. haha. superb! så är det i alla fall. och sen efter svenskan då vi kom på underbara dikter med mera, tog vi bussen till stan för fika på espresso bar, tanken var att även fråga vad hyran var men det glömde vi. hah! jag elina sofia tog lite dricka och kaka och satt där i nog en timme, om inte mer. och det var shitjävlanice! sött café och det var extremt trevligt. de är så snälla. sen till siba och jag lämna in min mobil som är helt fucked up. den ska bli fixad nu iaf. brabra. trött på en 6610i som BARA BARA krånglar med mig.



if i should die this very moment, i wouldn't fear, for i've never known completeness, like being here. wrapped in the warmth of you, loving every breath of you, still my heart this moment or it might burst

could we stay right here, until the end of time until the earth stops turning, wanna love you until the seas run dry, i've found the one i've waited for
i've found the one i've waited for


jag bara önskar jag kunde läsa tankar, jag vill veta vad du tänker.
tänker du på mig? vill du jag ska gå eller att jag ska komma och prata och skämta?
jag önskar att jag visste hur du fungerade, jag kan inte läsa ditt kropps språk
du såg mig inte idag. du ägnade inte ett ögonkast på mig. medans jag glodde på dig som ett jävla fån
men det är väl det jag är med, ett jävla jävla fån.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha klart vi är BÄST på portträttfotografering :D haha ska bli kul att se hur dem ser ut xD

2007-01-16 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback