grattis

  • grattis till min pappa som fyller år idag
  • grattis till alla Bodil och Boel som har namnsdag idag
  • grattis till mig som har världens bästa kompisar och pojkvän
  • grattis till frida som nu har kollage
  • grattis till hannah & elias som fick sin lägenhet
  • grattis till marcus som får spela cs&wow nu hela helgen om han vill
  • grattis till siba som fått mig irriterad att jag inte har min z520i
  • grattis till mig som har pontus
  • grattis till lisa som sprang 5000m igår
  • grattis till lina som verkar ordna ut en viss sak med en viss person
    och grattis till lina, igen, som ska åka pulka imorn
  • grattis till alla som älskar snö&vinter
  • grattis till andré som ska få lite besök i helgen;)
  • grattis till julia som äntligen fått sin kärlek
  • grattis till jessica hon fyller med år idag
  • grattis till nathalie som ska på konsert i helsingborg
  • grattis till sofia som snart ska få hit sin lilla pojkvän
  • grattis till elina som äntligen kommit iväg på sin resa till norge
  • grattis till lisa som för en gångs skull var med på idrotten
  • grattis till victor som var så mkt starkare än mig
    och grattis till alla som var det iofs
  • grattis till mig som har fått ett nummer till en chef på mcdonalds
  • grattis till träningsverken som kommer späs på på morgondagens body pump
  • grattis till min kropp som vräkt i mig alla onyttigheter idag
  • grattis till mina fötter som gått från stl 40 till 39
  • grattis till magnus som verkar få sitt program att funka
  • grattis till sanna som vet vad hon ska välja
  • grattis till er som läser för att ni får veta världens mest onödiga saker
  • grattis till hannah som är inne på sitt 20onde levnadsår
  • grattis till mig som är på mitt 17nde
  • grattis till mig som har världens bästa pojkvän som jag älskar mer än allt
  • grattis till livet


jag har idolspelet! och det äger! älskar det! musik frågor, kareoke. vad mer att begära mer än trevligt sällskap liksom? nu är jag bara glad. grattis pappa! han fyller 48 tror jag bestämt. ung känner jag mig verkligen i min familj, fastän hannah iaf har barnasittet kvar. köpte hipp hipp säsong 2 "den med den blinda nazisten" japp. jag ska utnyttja det och ta mig en titt själv tror jag bestämt. inte ikväll dock. träning kl 10 imorn. KUL, upp 9, JA, gå till lagaholmshallen, YEAY! grr..


sen lina med imorn, kanske kommer pontus, annars komemr väl jag till honom på söndag, vill träffa honom. ahapp. nu var det så att jag&elias ägde på idol, bara så att alla vet det. hannah är en kass förlorare.



det blir inte roligare än man gör sig!


00:19

så du är en tvilling jag visste det, det såg jag nästan direkt.
styrd utav solen och mars kan jag se, vi är så gott som redan släkt.
du är en frammåt person, som har en hög ambition.
en lycklig framtid astrologen spår, vart du än på vägen går
du är den vackraste jag mött, inte på målad och falsk som andra
du har väckt upp det jag trott var dött
när jag har dig, när du tar mig min hungrande kropp får frid, bortom all rum och tid
då är du den finaste jag mött
och nu sitter dem och skriver poem, dricker rödvin var kväll
löser alla världsliga problem och älskar till skalden Sundell
måste människor slåss? får aldrig hända oss
man måste tänka klart vara positiv
för verkliga sig själv och sitt liv
jag har gått löver till nummerologi och räknat ut vår romans
vi två vi bildar en vådligt kemi
utan skuggan av en chans
det står att du är stabil, att jag är svag labil
en nattsvart framtid numerologen spår och vi inte skilda vägar går
du är den vackraste jag mött, inte påmålad och falsk som andra
du har väckt upp det jag trott var dött
fast det svider, och jag lider, bäst att vi bryter vårt band, inte trotsar ödets hand.

ja du är den finaste jag mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback