kareoke!

hey! idag är en bra dag. faktiskt gillar jag denna dagen, so far. bara TVÅ saker jag vill få ändrat på, att jag var duktigare på idrotten och mer seriöst (hahaha, like thats gonna happen!) och så ska pontus med till ekebo utan att hålla på. han ska med, och that's it!
sarah ska vara nykter för det är ett löfte jag har gett. så anton, jag har faktiskt inte blivit helt i träsket som du tror. hah, och nathalie. sicken jävla blick på bussen jag fick:P hahaha, jag KAN faktiskt vara nykter! haha.

ikväll är det kareoke ftw som gäller! finally blir det av! vi är ju inte snabbast i stan precis. haha. jag är så jäkla sugen på det och hoppas det ska bli über nice, vilket jhag är säker på. ska få se hur elina bor med, det ska bli spännande! om jag itne minns fel hade hon katter... ?

i need some fine wine, and you you need to be nicer



så imorgon är det ju ekebo ftw! yeah, det ska bli så jäkla kul, hopefully. pontus ska med, he has no choice. kanske kanske nathalie med. det beror på rätt mkt. men hey, det ska bli kul. jag ska vara nykter men det ska bli kul likförbaskat. jag har festat nykter och jag har inte glömt det:) jag har haft sjukt kul då med faktiskt. hah, och det ska jag ha. får se hur bussen är nu, för nathalie ska kanske med:) yeah!
palla folk som bara blir offline sådär liksom:(:P

nej nu ska jag strosa iväg på något annat , hih
omg im like sooo sissy

Kommentarer
Postat av: Addis Black Widow

Trevlig helg!

2007-01-19 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback