lyan

greys anatomy, jag säger då det. dumt program. sådär kan det väl inte sluta? usch, jag pallar inte trycket, seriöst.

someday we'll be together. someday


idag var det soft. ledig hela dagen utom utvecklingssamtal och spanska. så jag och min mor drog till stan, hon var sugen på shopping, och det hela slutade bra för mig med! tre par jeans (snälla slå mig inte) och två par skor! ena är jag iofs lite små osäker på men de var iaf ruskigt sköna. hehe. det ska nog bli bra. och samtalet gick bra, det var väl inte så mycket att säga. träffa elina lite snabbt med. även hennes mor hade varit på shopping humör och det hade gynnat elina med. hihi.

ay dios mío de mi vida y de mi corazón


nu ska jag väl snart sova. är trött. japp, jag är på väg. hade träning idag med. löpning och styrka. det känns, believe it or not, som om det faktiskt gör nytta. jag känner att jag orkar mycket fler armhävningar nu än innan, och YEAY! det är ju UNDERBART att det gör lite jävla nytta! haha! jag är stolt över mig själv. fick träffat lisa och antonia. det är trevligt. mycket trevligt. ska få se antonias lya snart med. det vill jag göra. det ska jag göra.

i lost my faith to this, this town that dont exist
so i run i run away, and i. leave behind, this hurricane of fucking lies
and i walked this line, a million and one fucking times, but not this time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback