träning is to come

nu ska jag snart iväg och träna. om inte så lång tid kommer den onyttiga orörliga omuskulösa sarahn försvinna och ersättas med en nyare verison. en bättre. en snabbare. en starkare och, framförallt, en nyttigare! ja! för på tisdag börjar mitt nya liv. socker på helgerna och frukt i veckan. yupp, så ska det blir. och inte bara det. utan tre träningar i veckan. hej döing! hoppas du överlever.


efter träningen ska jag hemom en snabbis (jag vet att hemom kanske inte är ett ord med hem om om det ska vara så himla noga) och duscha, äta innan jag drar vidare till fridolin! jag vet inte om lina och julia kommer joina eller hur det kommer till att bli. men det blir nog bra. hopefully^^

igår träffade jag älskon som lina mille och antonia. det var ju inte igår vi var alla fyra precis. om alla slutar vara så förbaskat upptagna med så skulle det kunna gå fortare, men. det är ju som det är. det var iaf mucho nice:) jag mötte mille i halmstad efter min senaste besvikelse på en femman lott. (om man bara fått saker med en etta i början så kan ju itne en tre bara dyka upp! dålig stil) och på 324an till LA. anne hoppa på i veinge och ojoj, det var så länge sen vi sågs så det är ju helt sjukt. hon som har flyttat och allt. nu denna träningen har jag ju ingen att ha följe emd:( och ingen träning antagligen i fortsättningen heller. jag saknar henne, varför ska hon vara så långt bort? byta till sannarp så blir livet lättare:D JA!



snart börjar skolan och man har ju en sketen jäkla engelska muntligt grejs. jag kunde allt så bra innan lovet men "nej vi hinner inte vi tar det efter" så nu måste jag läsa på hela skitet en gång till så att jag kan det. imorn ska jag dessutom, eventuellt fika med laumann. det kan bli nice. jag är nyfiken på hans senaste span iaf, om det nu var någon jag kände jag fattade inte. men det är kanske inte ovanligt heller för finns det någon som är otydligare än laumann? nope, dont think so.

ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har




23:14


IM WALKING ON SUNSHINE! OH
i feel alive, i feel the love, i feel the love that's really real!♥

and dont you feel good?

nu lyssnar jag på massa pepp låtar. det är så att jag skulle kunna repetera HELA träningspasset tidigare idag! HAH, in my dreams. men det var riktigt kul att träna idag. det gick inte riktigt lika skit som det brukar. och ulle, hah, hon gillar jag. hon är så snäll mot alla och ger en massa råd (som jag verkligen verkligen behöver) en liten mamma för laget nästan. det gick inte världens bästa hela tiden. men ibland emellanåt gjorde jag något bra. och det känns så bra när man gör något bra. japp! det känns i vader och ben, men jävligt stolt är man ändå!

sen bar det av till frida. kolla in alla i filips skolkatalog som man känner i 8an och 9an. hah. sicken mobbad katalog. den var ju inte ens i a4 storlek. och allting ska verkligen ändras så fort man slutar. alla klasser bytar namn och hela rangordningen och fan och hansmormor. jag är nästan glad jag inte går kvar. men ändå. suck alltså..

original cute body you a mek man mud up
eyeliner -- pon ya face a mek man mud up
nose powder -- pon ya face a mek man mud up
pluck ya eyebrow -- pon ya face a mek man mud up
gal ya lipstick -- pon ya face a mek man mud up




jag ska börja på min lista, saker man måste göra innan man fyller 50, men jag kommer ju på nya saker varje gång så den kommer byggas på:P

  • bungy jump (ovanför vatten såklart så man inte dör)
  • surfa (gärna florida, californien, kanarieöarna, eller exotiska ställen)
  • åka till kina
  • ta en tripp till new york med fett mkt pengar till shopping
  • vinna alla dessa pengar gärna på lott
  • hitta ett bra jobb
  • åka på kamelsafari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback