bättre än mig

i'm laying in my bed and thinking, wow, she's got it all. she's got it better than me, better than me.

så har jag varit med tjejerna, promenad med frida, på släktfirning, hos älsklingen och dessutom i deras gamla lägenhet och hjälpt till med lite städning innan jag återigen nu är hemma här. sitter mest och väntar på att tiden ska gå tills jag ska på säsongens första träning. kommer ju bli något tufft kommer jag tro. har missat de första eftersom jag vart förkyld. bajs är det emd förkylningar, och fastän jag vaknar med halsont varje morgon så mår jag ändå bra. yupp yupp.

efter  träningen ska jag då ta ett snack med mamma och pappa. längtar ju oerhört. och sen imorn vet jag inte vad som händer. funderar på att ringa elina och ta en fika, eller iaf ses eftersom ingen av oss har pengar. vi får se. och nu har jag förresten äntligen beställt klipptid! yeay. ska bli så oerhört skönt att bli av med allt det slitna!


dont worry, 'bout a thing. 'cause every little thing, is gonna be alright

Kommentarer
Postat av: Frida

jag fattar fan aldrig ngt av dina bloggar kvinna :/ sluta vara så filosofisk å prata svenska ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback