födelsedag!

FÖR IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA!


och nu ska vi tillkristansstad, får se vad som händer där:)




hepp! nu är jag 17 och kl är över 12 så det är itne ens min födelsedag. men oj va bra min dag har varit, jag har varit glad i stort sett hela tiden:D bara liksom glad och allt fastän jag mår bajs i min förkylning. orkar fan inte vara förkyld asså.. men iaf, min dag har varit perfekt! var med älsklingen på morgonen innan jag följde honom till bussen. sen i ordning och TIIIIIIIIIIILL kristiansstad. fick lunch, som även var min frukost. och sen tååårta som smakade underbart! och paketdags! jag fick parfym, dvd-spelare, pengar, foto&kort, epilator(!), frank dandy trosor och sen när vi var på stan och shoppa fick jag ett par byxor och björn borg trosor av min syster och sen tröjor och väska av min mor:) hittade ett par skor jag köpte själv faktiskt. får se om jag ska behålla dem eller inte bara:P och sen till hannahs och elias lägenhet som blivit riktigt fin nu och käka max-mat. fy fasiken va gott det är. hem och kollade "music&lyrics" + godis med mamma och pappa innan jag slutligen satte mig här. riktig mysdag har det varit! och höjdpunkter jag inte sagt har varit när Lina, Frida och Elina ringt. ett samtal piggar minsann alltid upp en!




tack för alla grattis idag! vartenda ett har gjort mig så otroligt glad:D

Kommentarer
Postat av: Emelie Anderberg

Grattis i efterskott! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback