förkyld

förkyld som attans. ganska tråkigt, missade första fotbollsträningen, men jag hade ju trevligt ändå. elina kom till laholm, för fööörsta gången! och hon jag pontus spelade lite mariokart. man ska väl inte säga hur det gick men iaf..

snart ska man iväg och vända hamburgare ihop med lina i tre timmar. låter ju astråk men det ska bli kul att träffa henne igen. vill berätta om min dröm:D haha. den var så bra, för jag var så lycklig i den. lina med. alla var så lyckliga. det var helt och hållet fantastiskt! och en massa människor som jag älskar och tycker om var med. nej, den var bara bäst!

image17
igår var det fint väder, men jag och älsklingen sov till halv 3 så missade allt:P men det var ju inte som i italien;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback