känns bra

hade jag skickat mitt brev när jag skrev det, hade det inte varit så som det är nu. men hur är det nu? är allting bra? det känns bra. det bara stör mig att du fick allt ditt sagt innan jag fått ut allt mitt. och nu står jag utan ord och faller. varje gång jag ser ditt leende, så bara faller jag.


why have you forsaken me? in your eyes forsaken me, in your thoughts forsaken me, in your heart forsaken me?

vi var inne i stan igår. jag och pontus åkte för att träffa elina på bussen och sen blev det att pontus var på sitt håll och vi på vårt. jag träffade anton! och det gjorde mig så glad. var ju inte igår direkt. det var en trevlig kväll, fastän det blev precis så som jag inte ville så hade jag det trevligt. kände mig lite jobbig men ändå. tack elina:)
idag var det familjemiddag så hemma hela kvällen. god mat och spel, frågespel som jag insisterade på att spela men som jag självklart förlorade på med. det var trevligt. och nu sitter jag här och försöker fundera ut hur jag ska kunna inreda mitt rum där uppe. jag vill inte ha allt längs med väggarna eftersom allt är snett och vingligt och allt. men vi får se hur det blir. bara det blir fint är jag glad.


image18

you had my heart, and we'll never be world apart. and that's when you need me there, with you i'll always share. the fancy things will never come in between you're apart  of my entity here for infinity. when the war has took it's part when the world has delt it's card if the hand is hard, together we'll mend your heart. come into me, there's no distance in between our love, so gonna let the rain pour i'll be all you need and more because, when the sun shine we'll shine together, told you i'll be here forever said i'll always be your friend. took an oath i'mma stick it out 'til the
end. now that's it's raining more than ever, know that we'll still have each other you can stand under my umbrella.



lousie hade en jävligt bra teori. och den stämmer verkligen. när man är singel så är man ganska jämn. klart man är glad och ledsen men kurvorna är inte så stora. när man är kär så är det antingen eller. antingen är man lyckligare än någonsin eller sorgsnare än allt och alla. största glädjen och största sorgen. och så styrs den av en helt annan människas handlingar, läskigt.




så imorn ska jag träffa chicsen för pizza och film! funderar på att föreslå en speciell cykeltur om vädret tilllåter men vi får se;) och sen söndag är det släktkalas och jag ska träffa pontus. gud vad jag älskar er alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback