powertime!

jag vet inte hur mycket mer jag orkar. jag orkar inte mer nu. jag klarar det inte.
jag orkar inte med att må skit och bara vara ledsen, jag orkar inte längre. hur vill du egentligen ha det?

det är inte lönt att jag säger något, det är nog dags att skriva ett nytt brev, och denna gången ska det komma fram.


tack tack och åter tack underbara elina för idag! du gör mig så glad, även när jag är ledsen eller irriterad. tack tack tack för du är så himla snäll mot mig. du är bäst!<3 och imorgon ska vi bara vara glada:D

jag kan inte låta bli att tänka, är allting bara ett spel? eller vad är jag för dig? jag hatar att jag är som jag är. jag hatar att jag gör precis allt du säger, vad du än säger. jag hatar att jag går med på allt. jag hatar det. varför är jag sån här? nu är ju allting förgivet att jag vill allt. nu är det så uppenbart att jag gör allt. nu är det så uppenbart att jag är din. vad är det du vill?



och från och med nu är det dags att få tillbaka min styrka


så imorn blir det nog en svängom inom lisa innan laumann. ska bli riktigt kul att ses, det var ju faktiskt ett tag sen. och han är så snäll så allt ska nog gå bra. på kvällen ska vi återigen till elina och vara glada^^ bara vara glada. och förstör någon det kommer jag fan bryta ihop. sen fredag är det klippedags! äntligen äntligen. bli av med allt det slitna rugget. finally. jag har tjatat om det så länge, förlåt om jag varit på gränsen till jobbig pontus;) fast jag vet du tycker kalorisnacket är jobbigare. men ändå. sen på fredagkväll ska jag förhoppningsvis träffa filip och frida:) det skulle vara riktigt mys. och lördag träning, men får se hur jag mår tills dess. håller på att bli förkyld igen, och dte är ju så fucking typiskt mig (JO jag kan sluta säga fucking men ge mig en anledning till det först). suck..


so since i'm not your everything
how about i'll be nothing, nothing at all to you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback