skrik, skratt och tårar

så jäkla irriterande. skrev massa igår och sen när jag istort sett var precis klar, bara stänger hela skiten ner sig. orka liksom.


tiden som gått: det har varit skrik, skratt och tårar. jag har träffat laumann, vilket var oerhört längesen och skittrevligt att ses. jag har träffat elina och louise och vår torsdags kväll blev allt som vi inte alls ville. men det var alltid trevligt ändå tycker jag. jag har klippt mig, äntligen. kan inte riktigt bestämma om det känns bra eller inte dock. menmen. jag har träffat filip, frida och bröder åt båda hållen och kollat simpsons. sen har jag blivit urförkyld och så fort jag blir lite irriterad och är nära att skrika på min mamma så brister rösten. kanske bra. lite jobbigt dock, trött på att vara förkyld nu. gick upp tjugo i 9 helt i onödan. urh. och snart ska jag ta bussen till pontus så får vi se hur allt blir där.



även om allt borde vara bra kan jag inte hjälpa att det känns ... annorlunda

over and in, last call for sin, while everyone's lost, the battle is won. with all these things that i've done, all these things that i've done.
if you can hold on, if you can hold on

Kommentarer
Postat av: Frida

THE KILLERS! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback