hoppas

jag vågar hoppas, jag vågar tro                       det kommer att funka



det är något vi båda behöver, och jag tror verkligen att det gör oss båda gott. bara det inte blir, omvänt, det är bara det jag är rädd för.



image14

the path that im walking i must go alone
i must take baby steps 'til im fullgrown
and fairy tales dont always have a happy ending do they?





så imorn är det då återigen match, och jag får väl se hur mycket (om något) jag får spela. sist vi åkte långt så blev det ju inte ett bajs, hur kan jag veta det itne blir rewind? nej, positiva tankar och får jag spela ska jag ge järnet. även om det bara är fem minuter, jag kommer vara sur, ledsen och irriterad men jag ska fanimej ge järnet ändå.

sen ska jag träffa pontus så snart som möjligt och så mycket som möjligt innan torsdag. och frida ska jag träffa på tisdag är tanken. gud, det närmar sig nu. jag är nästan lite rädd. resfeber tror jag allt.




idag vakna jag tidigt och diskade och åt innan jag tillslut väckte sötaste älsklingen som fortfarande sov, att han blev väckt däremot var nog inte något han önskade högt, men va fan, han har ju tre veckor på sig att sova sen! hehe. vi konstaterade att hans tangentbord nog gått åt fanders så till stan och köpa ett nytt. en kebabrulle hann vi också med innan vi tillslut åkte hem till honom igen, var där i ca 30 min innan jag var tvungen att gå för att hinna med bussen igen, hah, massa buss minsann. i stan gick jag runt och prova tröjor. JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄR! funderar på att köpa den fastän jag egentilgne inte har råd, vill ha vill ha vill ha!

bussen hem tog ju en evinnerlig tid, efter 30min så var den i trönninge ffs. kom ju aldrig hem typ. lite msn och ringde frida och bestämde och sånt. käka och höll på och så drog vi + lina till beachen. åt massa skit och de två bada. jag var inte riktigt på humör. gjorde lite utfalls steg^^ sen hemma vid halv ett typ. det har varit en supertrevlig kväll och jag har babblat på som jag alltid gjorde förr. jag tror det är en förändring på g?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback