midnattsdopp

jag blir galen, jag vet inte vad jag ska tro eller vad jag egentligen ska tycka om dig. du lurar mig, grundligt, jämt

image13




skolan idag var mest onödig. betygsnack och sen hemma vid 2. världens längsta bussfärd och livrädd att försova mig all time! sen hem då och jag klippte jeans och fixa och dona. satt vid datorn och fixade med bilddagboken, äntligen! sen skulle jag äta mat och hjälpte min mor att fixa med bordet. sen kom jag på att min hjärna tänkt fel och att min träning började om en kvart. så det blev hux flux packa och cykla snabbt som attans. och, tro eller ej, men jag kom i tid! super i say. så träna, det var kul som alltid, fastän bilder kommit upp. haha, vissa bättre och vissa sämre jag ska nog vara tyst. mega god fika vid mötet. var hos frida en bit efter kl 9 och kolal depserate housewives. skulle vänta på lina som skulel hemom. när hon kom till frida satt vi och klura ut vad vi skulle göra (julia var redan där när jag kom) lisa ringde och ville hänga på vart som. och det bar iväg till emllbystrand. jag cykla hemom och hälsa på släkten. tog en bit tårta och packade. trevligt att ses och iallafall hinna säga någonting.
sen kom de och plocka upp mig och vi cyklade till mcdonalds. mötte emmy, pill, mimmi och compani men drog snart. till stranden och jag och frida tog oss ett midnattsdopp, inte alls så kallt som man trodde, nästan varmt! sanden var mycket kallare lovar jag. och sen skulle vi bara kolla stranden nedanför strandhotellet. träffa jack och kasper och lina fick lite svårt att komma någonstans. väl vid stranden var det en brasa men vi vågade typ inte kolla vilka det var så tänkte cykla hem när jack och kasper kom ytterligare en gång. och det var lina som fastna, hon bokstavligen talat fastnade, han höll fast cykeln. så vi ska inte hoppa på henne här.
tillslut cykla vi hem efter massa bra låtar sjugna och snart ska jag sova


imorn, MATCH OCH PONTUS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback