nattsamtal

om 7 timmar ska jag upp. då är det dags. då ska det sista packas och vara klart. så ska min musik, batterier och kamera vara fixad och klar, ner i sarahs väska. då ska det var aklart. och jag ska dessutom hinna sova också. kan tyckas dumt att sitta här. men det hör till. nu reser jag ju snart.

det finns så mycket jag vill säga, hur ska jag få det sagt?



är bara borta en vecka, men vi alla vet jag kommer missa en massa, inte bra för en tjej som gillar att sitta på alla dass samtidigt. kommer sakna massa massa folk. pontus, vi ses varje dag, hur ska det då gå i en vecka? sure hun, vi har klarat det förr och jag vet vi klarar det igen, fast nu är jag i en sån period då jag helt enkelt inte vill åka ifrån dig.. älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå<3 jag kommer sakna lina och frida och julia. kej, vi ses typ en gång i veckan, och det är dumt. vi borde verkligen ta och ses mer. på momangen! det fixar vi när vi kommer hem. älskar er tjejer<3 antonia och michelle saknar ju jag oavbrutet, så sällan som vi ses. fast träffade ju michelle igår. wie:D

oj! så sitter jag här och mobilen ringer, tänker det är väl lina eller frida som glömt något. men nej! displayen visar på negersvensson, och fantamej! med var honom med! haha, anton och victor! det var ju inte igår inte! fy pyttsan va jag börjar sakna min gamla klass nu med bara för det. nejfypyttsan. när jag kommer hem ska jag ta tag i mig och träffa alla människor jag saknar. så antonia, michelle, anton, victor, jenny, sanna, lina, frida, julia och alla får minsann och da ta och göra tid för mig helt enkelt!

kommer sakna hela skolan faktiskt. kommer sakna elina, sofia, nathalie och självklart resten av mp06c med alla sina dumma hyss. Japp, sarah ska vara borta i en HEL vecka. men ni vet. när det är sent, blir sarah sentimental

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback