behöver

jag är nog hopplös. jag vill aldrig göra någon besviken, men ändå gör jag det. helt hopplös är jag. men det är ju bara att rycka tag i sig och fixa det.

like you are supposed to suck out the poison from when you get bitten by a snake i had to suck the posion out from my life

och allting går, bara man gör som man ska göra, för jag vet vad jag ska göra. jag behöver er i mitt liv.


image11

 


fasiken va jag verkligen måste ta och sova nu. det ska jag allt! måste upp jäkla tidigt imorn med om jag ska ta en sån slö morgon, nej men jag måste faktiskt hinna med att duscha! hepp snepp nu är jag dessutom trött, förkyld och tappat rösten. WONDERBAUM!

hey pontus, you're my bitch. glöm inte det! ska till dig imorn fast jag orkar nog inte ta med mig någon vattenmelon till dig ;) den är ju tung:( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback