ett år

ett år har nu gått
och det är ett år då mycket har hänt, utan att du har varit här. jag har klarat mig bra, jag får hjälp av andra att klara det. jag känner inte att det är svårt. det är livets gång, och ditt tog slut för just ett år sen.



jag har sovit över med pontus i mer än en vecka. och det har varit helt underbart min älskling, att du har velat vara med mig så mycket. du är fantastisk och kan knappt vänta till i sommar när vi ska till småland! <3 älskar dig

justnu pratar jag i telefonen med anton och viktor, pyttsan va det var längesen! men man blir så glad över att de överhuvudtaget kommer ihåg mig. så vi pratar minnen och viktor spelar piano. helt knäppa är dom. men det är attans trevligt att prata med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback