nyttig

why dont we go somewhere only we know?

har ätit pannkakor som jag gått och varit sugen på hela dagen. var såklart inte lika gott när man väl åt det. är det nästan aldrig känns det som. idag har jag varit glad. det har varit en väldans bra dag, med liksom bra balans. det känns skönt och sorgligt. det kommer aldrig bli fler såna dagar. fan, jag vill faktiskt itne byta klass, kan det inte bara vara så som vi har det nu? det hade varit bra tycker jag. då hade det inte varit hela världen om man kanske valt fel inriktning eller något sådant. nej fy jag vill ha kvar min klass.


nu ska sarah bli nyttig. jag har varit så hiskeligt förkyld på senaste så jag har inte direkt kunnat börja med mitt nyttiga liv. men det ska de bli ändring på! idag är typ första dagen som jag faktiskt har mått bättre på. om man tar bort min hals imorse och i natt. det var inte vänligt. men nu mår jag galant! (minus att jag fryser och hostar då och då)




nej nu ska jag ringa frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback