Drömmen är borta

Det var längesen det hände någonting nu känner jag. Varje helg är en massa mys och trevligheter och gottans, men det var längesen något speciellt hände. Vad som helst! Kommer inte ihåg sist jag var på bio, bowla eller bara gjorde någonting speciellt. Visst, jag har väldans trevligt under mina helger men jag saknar händelser! Vill ha lite fest, att någonting ... ja, händer! Träffa lite folk! Idag var det ju fotbollsturnering men det var ju ingen som kände för att gå dit. Visste inte ens att kolla på fotbollsturnering var något man kunde kalla att känna för, trodde bara man gick dit och titta och snacka skit liksom. Som handbollsmatcher. Nåja, alla kan ju inte resonera som mig heller.

Så, igår hyrde jag, Lina, Lisa och Frida "The Last King of Scotland" den rekommenderar jag. Ruggigt bra verkligen. Sen blev det en del tittandes i skolkatalogen och det är nu bevisat att Osbecksgymnasiet finns representerat på youtube! Sök FP05 Skolfoto så är det klass FP05 på Osbecksgymnasiet när de gör sig iordning för klassfoto. Den du.
Tack för en väldans mysig kväll tjejer!

Idag har jag sovit, varit deppig, vilat, varit på allmänt dåligt humör och mått riktigt dåligt, undrar om jag inte är sjuk. Tills jag pratade med Nathalie på msn och vi beslöt att kolla på fotbollen och fika ihop. Nu blev det ingen fika utan promenix till skotten där vi inhandlade fotbolls-snacks och vandra hem. Käkade var för sig och sen dök hon upp hos mig vid 7-tiden. Man hörde hennes cykel på lång väg HAHAHA xD Chilla, kolla High School Musical 2 och sen då Sverige - Spanien. Det är vad jag orkat idag.
Tack för en himlans trevlig kväll Nathalie!


Men va i helvete sysslar ni med Sverige?! 3 fucking 0, det är bara pinsamt, ni spelade ju nästan inte boll. Höll knappt markeringarna och hade nästan inga anfall i första. Det rättades upp i halva lite grann men långt ifrån dugligt. Nej, jag säger inte att jag hade gjort det bättre men ändå. Kunde ju gjort ett mål iallafall?

Mitt mål inom fotbollen är nu mera kraschat. Min dröm har varit att få spela med mitt namn på ryggen, nu har de inte ens det i landslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback