Och fortsättningen kom

Jag är helt galet stolt över mig själv. I onsdags jobbade jag på multimedian och blev klar med uppgiften vi hade. Var i skolan en timme på torsdagen, utan att egentligen ha lektion och då gjorde jag idrotten. Nu att jag inte har lämnat in den är inte mitt fel. Det var låst till expeditionen och jag var sjuk i fredags, men i alla fall. Får väl lägga den imorgon. Och sen, igår när jag hade något omåttligt tråkigt och mådde bajs och hade inget att göra så satte jag mig och skrev Uppgift Tylösand, skulle skriva min engelska uppsats men kom inte på något att skriva om så det sket sig. Så idag vaknade jag kl 11 och visste direkt vad jag skulle skriva om! Alkohol! Har skrivit lite om det innan i en svenska uppstats så tänkte jag kan ju kolla där och så. Asastolt över mig själv. Känns lite konstigt att klanka ner som fan på alkohol och sådana som dricker när det händer att jag själv konsumerar det. Men det var det lättaste ämnet för mig i alla fall! Och nu har jag faktiskt gjort allting i tid förutom börjat plugga på samhällen eller pluggat en sida matte. Men matte och plugga hemma har aldrig direkt gått för mig.

you can by your hair if it won't grow,
you can fix your nose if you say so.
you can buy all the make-up that MAC can make.
but if, you can look inside you
find out who am i to, be in the position of making me feel so,
damn unpretty


Förutom plugga har jag då förstört bilen så nu måste vi ringa citroen verkstaden. Jag har varit med mamma och handlat och ätit och städat. Mitt rum börjar verkligen likna något!

Övningskörde då idag. Körde först vid Osbecksgymnasiet och det gick prima utan ett enda motorstopp tills det kom trafik och gågängare. Fick panik och istället för att leta upp bromsen blev det motorstopp. Lika effektivt om du frågar mig. Sen åkte vi till Linas ställe som hon varmt rekommenderat, Industriområdet bortanför glänninge. Och där var verkligen super. Jag kom upp i treans växel och 40km/h, är bara så stolt! Sen visste jag inte vart jag skulle ta vägen för vägen delade sig, en pinne kom och mamma började skrika så motorstopp. När jag sen skulle iväg och köra igen började det pipa, en ny lampa lös och "Engine Fault" lös med stora bokstäver på displayen.
Go Sarah.


 


image37



 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är väldigt imponerad av dig som har gjort allt plugg! och vad det gäller övningskörnigen så kan jag säga att jag har varit väldigt väldigt nära att förstöra vår bil också. Det är inte så lätt som alla säger!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback