alla är inte till lags

det är alltid någon som inte är nöjd. alltid är det någon som blir besviken på en och alltid är det någon som är ledsen på en. jag hatar det. jag försöker och försöker och försöker, jag vill bara att alla ska vara nöjda och glada. men hur mycket jag än försöker så funkar det inte. jag borde väl ha lärt mig det nu. men det är liksom inte ens lönt att jag försöker med dig. du har gett upp mig, du ska bara kunna erkänna det för mig. jag förstår inte varför det är så svårt att prata med någon. jag har försökt nu. men det duger bara inte, kommer det någonsin att göra det?
NEJ jag ska inte bara sitta här som en fegis och sen låta det gå ur världen utan jag ska prata med den här personen och lösa det. oftast är allt bara ett missförstånd. och även om det inte är det, ska denna personen veta att jag har försökt, jag har försökt. men gills det överhuvudtaget?


jag blir galen på mitt humör. jävla droghumör. fyllehumör. ena stunden är jag hur glad som helst, helt utflippad och bara skrattar åt allt. och sen i nästa så är jag deppig, lättirriterad och tjurig. jag bara önskar att det kunde gå en hel dag utan att jag skulle bli ledsen, besviken, arg eller irriterad. jag förstår inte varför det är såhär. jag förstår det bara inte. är det det att jag äter fel? tänker för mycket? gör fel val här i livet? går på p-piller? är det mens? jag vet fan inte. och jag blir så trött på att inte veta. varför håller det på såhär? varför är jag sur och besviken nu?




OCH imorgon fyller ju Ponte ponken 17 år! ska bli skönt, är ju lite läskigt att vara tillsammans med en minderårig liksom;) hihi. grattis i förskott älskling <3

Kommentarer
Postat av: Frida

men för i helvete kvinna, är det ngt som bekymrar dej SÄG DET! ;) ingen som fattar dina kryptiska bloggar.. du kan ju mena fan och hans mormor :P
fast diggar dom ändå. fortsätt skriv ^^ <3
MAAADISON! xD

Postat av: Pontus.

"mindreåring". pft :(.< 3

2007-10-01 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback