i aint wasting no more trying

såpp! nu har jag anmält min blogg till Blog Action Day 2007. Känner att det är dagens goda gärning. De försöker få alla Sveriges bloggare att måndagen den 15 oktober, nu på måndag, skriva en blogg om miljön. Man får gärna hålla sig till sitt vanliga ämne men med en aspekt på miljön. Eftersom jag är en amatör bloggare och dessutom inte har något special ämne mer än mig själv så ska jag skriva en blogg om endast och bara miljön. Får nog börja läsa på nu redan känner jag.
http://nanok.com/blo/

Från att sitta på bussen och gråta är jag nu här, glad som en lärka nästan. Jag tror jag behöver Laholm. Ja, det är en liten, skittråkig stad där det finns en rolig affär och där det aldrig händer något. Men ändå. Jag behöver Laholm och delar av folket för att det ska gå. För att jag ska fungera. Jag behöver min familj. Fastän jag har tyckte det varit hur skönt som helst att vara ensam hemma. Så ikväll är det familjemiddag, ingen klassfest eller något. Och jag ska lägga mig i tid. Upp halv 7 imorn och ULLARED! WOHA! Det händer ju aldrig mig liksom. Ska bli helt galet kul och jag är helt galet shoppingsugen. Gick och ryckte i ett flertal plagg idag i stan. Jag tror jag börjar utveckla ett beroende. Men det kommer lösa sig. Antingen tar pengarna slut eller så får jag söka jobb helt enkelt! DET ska jag evrkligen göra. Någon som har tips på ett jobb som är lätt att få, med arbetstider efter skoltid och som har många ungdomar? Jag är öppen för verkligen ALLA förslag.


in many ways they'll miss the good old days, someday, someday.
yeah it hurts to say but i want you to stay, sometimes sometimes.
when we was young oh man did we have fun always, always.
promises they break befire they're made, sometimes sometimes.

oh my ex says i'm lacking in depth, i will do my best
you say wan to stay by my side, darling your head's not right.
you see alone we stand together we fall apart, yeah i think i'll be alright
i'm working so i wont have to try so hard, tables they turn sometimes, oh someday
i aint wasting no more time
trying, trying

and now my fears they come to me in threes, so i, sometimes
they fade my friend, you say the strangest things, i find, sometimes.

oh my ex says i'm lacking in depth, i will do my best
you say wan to stay by my side, darling your head's not right.
you see alone we stand together we fall apart, yeah i think i'll be alright
i'm working so i wont have to try so hard, tables they turn sometimes, oh someday
i aint wasting no more time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback