random

random. jag är random.


jag försöker återigen. vi får se om du märker något. tror inte du kommer att göra det. men jag hoppas att du förstår att jag faktiskt försöker. även om du inte ser det. vi ska prata. men en dag när vi ses. då ska jag prata med dig. vi pratade för en två veckor sen också. men det känns som att det nu är min tur att säga till dig. Japp, jag ska prata med dig.

frida har rätt att man antagligen inte fattar ett skit av mina bloggar och att man bara ska prata med människan. JA min vän, du har rätt, jag vet det. men ibland måste man bara skriva av sig för tillfället. dumma med mig är att jag helt enkelt hellre skriver och klagar och låter det gå över sen. men det kanske är lite falskt. och jag ska sluta med det nu.





jag är riktigt glad över mitt liv just nu. jag har en del förändringar att ta itu med men de kommer. jag känner på mig det idag, change is gonna come! idag har varit en så skön dag! jag har bara varit glad, förutom när jag var lite orolig, men men. så är det. så är det. livet känns skönt. idag känns det verkligen som lite av min forna styrka har kommit tillbaka. och jag vet vem jag har att tacka, och den personen ska jag tacka med. för den har gjort så mycket för mig, mycket mer än jag själv någonsin hade kunnat ana.


men mitt humör är ju random så imorn kanske är allting tvärtom. you never know, iaf inte med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback