rädslor

grejen är den. jag kan verkligen inte sluta tänka. jag måste lära mig att bara koppla bort och helt enkelt sluta tänka.

ibland känns det som att jag tänker mer med magen än hjärnan eller hjärtat och det skrämmer mig.
man vilseleds så lätt, känner så onödiga känslor som bara leder till skit fastän det inte behövs.


imorgon ska vi bygga vindskydd, göra eld och en massa frilufts-skit. riktigt tråkig friluftsdag alltså. och med min tur kommer väl regnet stå i backen, vinden piska och insekterna yra. okej, jag bara hatar insekter, allting med mer än två ben och som är allt från ett knappnålshuvudstort till en boaorm eller något tycker jag är äckligt. och läskiga, Otroligt läskiga. kom inte och säg att en spindel är mer rädd för mig än jag för honom, no way in hell att någon kan vara så rädd (människa eller kryp) som jag är för spindlar. och tala inför grupp, gillar inte det heller. och pulsklockor, Uh.

image31

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy FAAN för den bilden ;)'
du är en fjolla Pontén ^^ (A)

2007-09-26 @ 09:18:23
Postat av: Hannah

humpf man gör det bästa man kan i paint ;) det är väl bra att ni lär er nåt i alla fall! HAHAHHA jag går på högskolan, jag slipper friluftsdagar ;P! Ta inte på dig högklackat bara :D pussåkram

2007-09-28 @ 13:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback