så fel man har

jackan fanns inte. och jag är verkligen inte nöjd över mitt inköp. cykeln fungerar bra. korgen fin och så.


skola, var med pontus och sen i stan. shopp och leta leta leta. eurostop och rädsla och besvikelse. sen biltema och bytandes innan slutligen hemma. käkade ihop med farmor, farfar, mamma och pappa. sen cykla jag till frida. det var så himla skönt. jag kände jag hade så mycket att säga så det bara sprutade ord ur mig. helt galet. hade ju inte pratat med någon överhuvudtaget om hur de hade de på strand och sånt. så frida fick helt enkelt ta hela smällen. att jag tjatade lite ber jag om ursäkt för. vi mös till "Mitt Feta Grekiska Bröllop" och år kladdkaka och godis. smaskens. sen hade jag en mindre underbar upplevelse på deras toalett, nej jag menar inte att jag blev magsjuk eller att något kom upp eller ner utan en annan sak. men efter lite chillmusik och tjejsnack kändes det bra tills jag skulle cykla hem. får nog ut och jogga imorn tror jag! tack för en helt SUPER kväll frida<3


jag trodde verkligen att jag kände dig. men oj så fel man kan ha. jag fattar inte hur jag kan låta någon känna mig så bra men sen inte få lära känna personen tillbaka. jag hatar att bli besviken. jag hatar att ha fel, jag kan erkänna det, men jag hatar att ha fel. om sådana här saker.

image32
varför kan jag inte bara sluta tänka på det? lägg det på hyllan sarah! det tjänar inget till




imorn kommer nog älsklingen hit iaf. du är bäst<3

Kommentarer
Postat av: Frida

vem får du inte lära känna? alla vill väl lära känna dej gumman <3
lyssnar mer än gärna på dej :D hoppas jag är lite bra också ;)

Postat av: Anonym

UPPDATERA! :D

2007-10-01 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback