Desperate

Nog för att jag älskar Desperate Housewives. Men avslutningarna väcker alltid så många frågor hos mig. De ställer alltid massa frågor och sen blir de besvarade inom sitt i serien. Men tankegången hos mig som tv-tittare sätter igång direkt. Det kan vara likadant med Scrubs. Väcker tankar så man börjar att fundera. Fundera sådär äckligt mycket och bara tankar om allt, inget och lite till. Vad är viktigt här i livet och vad kan man lägga mer åt sidan? Varför gör man som man gör? Det är ju så, det du mest vill göra är det du inte gör, just för att man inte vill att folk ska tro att man vill. Och jag maler, maler, maler alla tankar och alla frågor allting som går! Jag blir bara galen.

Men frågan som verkligen alltid ligger där, ibland mer eller mindre uppmärksammad blir alltid som starkast nu i efterhand, är jag verkligen lycklig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback