i wish i was james bond

Vad gör jag nu för tiden egentligen? Känns inte som om jag gör något speciellt vettigt alls. Känner mig allmänt hopplös och seg och ja. Precis sådär du vet, som man kan känna sig. Men det fina vädret boostar mitt humör något otroligt så det känns inte så farligt segt att faktiskt åka och jobba ikväll. Funderar på om jag ska vara duktig och ta kvart i tio bussen hem eller om jag ska lata till det och ta halv nio. Menar, jag ska ju faktiskt jobba mer i veckan så så hemskt är det ju i desto fakto inte.

Idag har varit en dag då det känns som jag inte gjort speciellt mycket men ändå en hel del. Stuvade makaronerna i skolan var en feting besvikelse. Bajs på det. Var som gröt med mjöl och mosade makaroner. Alltså seriöst, man såg verkligen inte att det var makaroner i. Men, jag intalar mig själv att jag ska tänka på barnen i afrika och inte klaga.

Så ska alltså iväg och jobba då och bussen går om ca en timme. Är så glad att det verkligen finns en buss som går alldeles perfekt tid! Ibland är livet på ens sida trots allt! Haha!

i wish i was james bond, just for the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback