jobb!

Fick sms imorse ifrån Lina om att hon fått sommarjobb på kommunen, det kändes väl ganska självklart måste jag säga men det är en sak att ana och en sak att veta. Hon lät så himla glad på sitt sms så att jag blev så glad för hennes skull. Jag blev glad för att hon var så glad!

Sen innan matten ringde Dolt nummer och tänkte det kanske var jobbet eller något så tog det. Det var en Tommy ifrån Laholms hem som undrade hur mycket jag kunde arbeta i sommar. Inget var bestämt men det såg mycket positivt ut. HAHA! Har matte och ska precis börja engelskan när McDonalds ringer och undrar om jag inte vill komma på arbetsintervju imorgon. Så nu ska jag dit och Laholms hem ska höra av sig när saker och ting är klara. Haha! Dessutom får jag ju inte glömma provjobbet på Brasseriet, även om det inte känns så lovande! Nåja. Nu ska jag in till stan innan till farmor och farfar innan vi ska på HBK jag pappa och farfar. LATER

Kommentarer
Postat av: Emelie

Börja INTE jobba på mcdonalds! Tro mig, jag har provat och det är inget du vill göra! bah :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback